GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Sunday, March 29, 2009

LeMbAraN BaRu...

Salam semua!!!

Dah terlalu lama rasanya tak update blog aku nie... terlalu banyak nak diceritakan, terlalu banyak yg nak diluahkan... cuma masa je yg tak mengizinkan.. LEMBARAN BARU??

emm... yer, lembaran baru. mungkin bagi korang agak lambat nak citer pasal lembaran baru nie... yerlah, lembaran baru kan slalu org story waktu awl2 tahun baru... p aku rasa tak terlambat kot bukak lembaran baru nie... hehehehehehe.
Tanggal 25 Mac 09, aku kuatkan hati tuk bertemu dengan sorang Hamba Allah nie, dan ikatan persahabatan pun terjalin...

Alhamdulillah hingga ke hari ini, segalanya berjalan lancar dan mudah-mudahan berjalan lancar lah selama2nya..kekadang aku terfikir sendiri, apa hikmah yang aku dapat, apa faedah yg aku dapat dan tertanya-tanya juga knapa pertemuan kami Diizinkan oleh Nya??? dan akhirnya, aku sedar, ini semua ketentuan dari Allah S.W.T, barangkali ini cuma ujian buat kami berdua, atau jodoh kami, atau memang dah ditakdirkan utk berjumpa...

Apa yang pasti, detik 25 Mac itu, telah membuatkan aku tersedar, tersedar untuk dah tiba masanya untuk ku lepaskan segala masalah yg ku tanggung ke hulu ke hilir, segala kekecewaan, dan kenangan yang ku simpan kemas di hati... Agh... kenangan tetap kenangan , takkan boleh ilang gitu jerk... tapi sekurang-kurangnya aku bisa melupakan kenangan itu, tinggalkan kenangan itu, walaupun payah... namun, bermula dari detik itulah aku berani Melafazkan kata

LUPAKAN AKU, TINGGALKAN AKU, DAN JANGAN CARI AKU LAGI, KERANA HATI INI SUDAH TERISI...

Macam tak percaya pun ada bila aku cakap cenggitu kat die... huh... tapi itulah kekuatan yang aku dapat, demi kebaikan kami bersama. bukanlah bermakna aku nie tamak atau tak sedar diri ke apa ke... tapi sesungguhnya kata2 tu lah yg patut aku lafazkan sedari dulu lagi...


Mum, Dad, Auntie, Sis, & Sue.... Thanks coz korang owest ada d cc aku... sentiasa ada mengingatkan aku, sentiasa ada memperbetulkan aku, dan sentiasa sanggup menjadi mata ku, dan menjadikan kesengsaraan yg ku tak sedari sebagai sebahagian diri kalian hingga aku sedar...
Buat Abang Zainal, abg juga memainkan peranan... terima kasih... dan jauh skali nak menjadikan abg sebagai batu loncatan Dyana... terima kasih skali ag... Tanpa Abg, mungkin kekuatan untuk melafazkan tue tak datang lagi kot... dan Buat Insan2 terdahulu, Z & M kalian sebahagian dari kenangan ku kini, kalian sebahagian dari kisah hidupku, pahit dan manis takkan ku lupakan, moga kalian berjaya... Buat Abg Z, semoga berjaya dan setialah pada yang insan yang setia d cc mu, dan buat mu M, ku doakan agar kau bertemu jodoh yang terbaik, dan belajarlah untuk menerima diri sendiri, jangan bersembunyi d balik bayang2 diri sendiri...




No comments:

Post a Comment

Tudung On-line

There was an error in this gadget