GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Monday, November 22, 2010

HATIKU BERBUNGA-BUNGA LAGI?????

Assalamualaikum.....

Seperti entri di atas, yalah yang ku rasa. Hati ku terasa seperti berbunga-bunga agik. Tapi... bila ku fikir-fikir ukan juak ada apa-apa yang molah nya berbunga-bunga. Bukanlah kerana penghatar mesej itu, tetapi ntah? Ayat mengayat yang leh buat hati wanitaku berbunga la katakan. Walaupun ya cuma kata-kata biasa ajak. Tapi.... ntah ada something. Benar juak kata orang pun ya tek. Sapa tauk kan???? P nang ahh... aku nak suk kedirik lah dibuatnya. Tapi at the same time aku takut juak eh... takut menar2 aku tersuka nya kelak. 

Erm cam nei aku nak gambarkan betapa berbunga-bunga nya hati ku owh? ada lah macam pic tok kali upa flower-flower in my heart, butterfly in my stomach tok.

Erm.... yang ku tauk aku pandei berbunga-bunga rasa ati ku. Walaupun ku sedar, msg ya sekda makna apa-apa pun, tapi bak kata orang pun ya tek nak.... Sapa tauk kan? At least, dari gaya nya msg aku, cam ada la sikit. Hrm... p ku sik mengharap lebih dari kawan. Kawan biar ramei, sapa tauk satu hari kelak aku perlukan bantuan nya untuk mendesign sesuatu kah untuk aku. Sapa tauk kan? <--- Mode mengesuk kan dirik kedirik ajak.

Erm by da way ri tok ku sa nang bz bebenar lah ngan keja. Allah jak tauk, p dalam bz2 ya sempat juak ku ngular. Ngular kejap release tension bah. Aku update blog sekadar nak madah yg ri tok ati ku berbunya-bunga jak, slain daripada ku rasa bahagia turun keja bersama nya, ku sa seronok la juak bila g siney-siney ngan nya. Walaubagaimanapun, ku tetap ingat ngan yang 1st ku miliki. Rindu indah ku, xpa... Sabtu tok ku agak ko k. Mesti adil lah mun nak berskandal tol sik? hahahahhahaha... Yang penting jangan sampei nya rasa sik diperlukan agik. Kelak takut nya yang di Miri nun merajuk kelak, satu hal gik mok mujuk B aku ya. ... eh sempena hati ku yang maseh gik ada saki baki berbunga-bunga tok, aku share ngan tak org lah lagu yang molah ati ku kin bunga-bunga. P mintak maaf mintak ampun, hanya video tok jak ku dapat code nya. Layanz............ LOVE ME!

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line