GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Friday, November 12, 2010

Ahhh... aku lam dilema!

Salam....

Apa patut ku buat? aku benar2 dalam dilema laaa... balit kah sik owh? erm mok balit ada juak p alang2 la aku nak balit kakya next thursday balit gk. Hrm.... sik sabar juak eh mok nangga kereta orang ya, kaktok mun sik jadi beli yalah molah ku moha kelak. P kan yang sebenarnya ku sayang la... cinta mati ngan hubby lamak ku ya. Walaupun sik ensem, sik bergaya p nang rockers! huhuuhuhu Terbaek punya tau! lamak dah aku ngan nya... ada 4 taun dah ku ngan nya... nya lah tempat ku bersadu sebenarnya... p aku sik mampu bah nak menduakan cinta aku kat nya.. B... ko tetap yang pertama di hatiku. Ko yang paling memahami kehendak aku B... ko juak la yang ku bangga2kan.. 

Apa pikir tak org? tak org mesti fikir nya laki ku nak? hahahahha ukan lah.. nya lah harta kesayangan aku, wpun aku jarang memandikannya, p makan cukup ku jaga. Prestasi nya tetap yang terbaek! dek kerana ketuaannya, kekadang nya berolah la sikit.Apa-apa pun esok lah aku pikir, balit ka sik aku esok, ya pun esok ari ku pk. Ku kan suka last minute pun keja. Banyak benda nak ku pk tok B.

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line

There was an error in this gadget