GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Wednesday, November 24, 2010

Siapa Sangka Kan?

Salam.....

Lemah asa badan eh... dah lah hati mala jak berdebar-debar. Agaknya sebab happy yang overdose kot. Erm... puas juak ku beristighfar eh waktu d opis tek. Pahal ah? Malas lah nak mikir gk. P yang best nya, rasa best mlm tadik. Best lah, sampei boleh tergelak besar and sengih2 jak ku dari malam sampei ke pagi. Then tengah hari ya mula lah ku rasa lain. 

There is something... then after 1900hrs i feel theres is nothing. He is just the same.  Just the same! No ... Hell no! I wont spoiled my life again. If he really want it... he knows how to. At this moment ku asa, biar lah masa yang menetukan. Aih.... cam apa jak aku tok, cam la org mok kat aku. Maok ya maok tapi maok apa? tak org pun tauk lah apa di maok nya. Ei... biasa-biasa jak sik boleh kah?

Pasal malam tadik juak... aku asa kan, cam cali juak la. How come he can think like that in that way. Wei... elekla... between us there is nothing, memang sik ada pun, so how come boleh madah segala-galanya dah berakhir. I treat u the same bah... so its not me but its u who think that i am treating as a special person. If so, y would i care. Aku ukan ancaman pada mana-mana hubungan pun. and at the same time, aku rasa dirik aku tok ada juak org kenang owh. Ada juak org ingat aku duhal. Pikir tek just pakai buang. Tapi memang pun ko anggap aku macam ya kan? 

Tapi aku dah sik maok dah treat2 orang the same agik. Orang pun sik juak faham2 bah... malar jak fikir lain. Biar aku simpan yang special untuk nya ajak. Aku berjanji ni.

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line