GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Saturday, January 22, 2011

NEGATIF

AURA NEGATIF?

Apa yang anda tau? Pernah tak rasa aura semacam itu? Aku penah.. Selalu gak lately nie. Nape? hahahahah Wallahuallam. Kurang bersosial di laman sesawang atau dah jemu lagi meluat dengan internet ni. Kadang2, dari internet nie leh gak kita jumpa aura positif, dan macam tu gak ngan aura negatif. Internet ada AURA ke? mana ada kot. Yang ada aura si pengguna. Macam aku lah tue..

Kebelakangan nie, aku kureng ada mood.. sorilah.. aku menyampah lagi meluat kat seseorang tu. Wakakakaka... macam lah orang tak meluat tengok aku. Aku... aku... aku... siyes aku takda mood! Hah! Ahh x leh jadi ni, kalau dari pagi jumaat dah aku bad mood takkan la sampai ke pagi sabtu aku nak jadi cam ni. Astaghfirullahalazim.....

Bad day Vs Good Day??? 

Ade ke? ade kot... p pada aku lah, semuanya kerana minda dan hati kita. So kalau kita reti bawak diri, bad day pun leh jadi good day. Tapi kali nie, aduh, aku tewas lah, susah tul aku nak pujuk diri aku. Saat ni aku jadi sooooo la dasar tutup pintu. Y ah? bila lagi nak ada dasar pintu terbuka nie? Ehhh Makin aku pikirkan, makin jiwa ku kacau. Wat tak tau je. Esok ari Ahad, ujung minggu. chance aku nak bersantai2 d rumah. ???? PULAK dah..

(mesti korang yang baca pun tumpang bengong kan? Apasal la pompuan ni kan? Aku ok, Emo je dari pagi tadi.. Esok ok lah tu kot...)



No comments:

Post a Comment

Tudung On-line