GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Saturday, January 22, 2011

2011 & New Year?

Salam...

Hari ke 22 di bulan Januari aku baru nak wish New Year? Ketinggalan la sangat2 kan? Erm tak kisah la, p biar pun lambat tahun ni tetap tahun yang baru, and orang suke nak pasang azam baru n so on. Pada aku? sama jer, takder beza nya pun. Beza nya umur bertambah 1 angka, life smakin complicated, aku semakin matang. Matang ke aku?

Sebenarnya, banyak yang nak ku updatekan, banyak yang aku nak share. Apa yg dah jadi kat aku last year, past2 year, n dalam masa 22 hari di bulan Januari 2011. Tapi, ku kira tiada sapa yang berminat pun. Coz aku bukan artis or diva, aku cuma DYANA.. DYANA and Dyana. Erm.... apa lagi yer... to many in my mind but too hard for me to say. Anyway just wishing u guys a happy new year and would like to say Thank U Very Much pada yang sudi singgah ke blog aku. 


Mood : Sad but relieve
Quote : Hidup ini bagaikan roda...





No comments:

Post a Comment

Tudung On-line