GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Monday, November 29, 2010

SAYANG KAT KITAK BAH!

KITAK, KAMEK SAYANG KAT KITAK BAH.... KAMEK SIKMOK KITAK NAMBAH DOSA KITAK SEBAB KITAK PENAH MINTAK KAMEK UNTUK JAGA KITAK! KAMEK TAUK KAMEK SIK BAIT, P KAMEK SIK MOK PAHALA KITAK TEBIK JAK SEBAB KAMEK.


Tapi... apa kan daya. Si Dia sik faham maksud aku & Niat aku. Bah ... terserah lah. Ukan kah sama jak ya? Sama jak ngan yang lain? Kakya madah aku salah. Bah betulkan aku kalau aku salah. Kalau kau cuma beguro... anggap jak lah aku pun berguro sama. Kenak mesti mok marah atau terasa sampei madah dirik bodo? MUN SUKA AKU PADAH LAH SUKA AKU! BOH BERKIAS2... p kakya aku juak yang sik maok. AKU ALERGIC!

Manusia, yang alergic ya lah yang maok d cuba nya kan? Kakya... nah ambik ko seksa nya. AGIK RASA KO! huuhuhuhuhu.Dear someone, i rather loose u rite know... before u make me fall in love deeply with u... I rather to stand back before u hurt me & before i judge u the same as the others!.... Dan malam ini, terbukti lah yang aku lom ready. So good nite... 

Dear Z.... nape yer bile ada yang datang semuanya sama? dah kene badi ke DYANA nie? Apa perlu kah mandi bunga utk buang kumbang-kumbang yang hinggap untuk merosakkan keindahan bunga tue? Mane nak carik org macam Z yang masih ingat & ikhlas ngan Dyana? Z... Dyana sedih, sebab semua yang selepas Z cuma nak permainkan hati ini. Perlu kah diri ini tutup je pintu hati? Bersastera lagi sanskrit la pulak pepagi ni.

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line