GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Tuesday, November 2, 2010

Aku Bertahan Agik Pas Beberapa Jam????

Assalamualaikum kepada pembaca2 yg sudi baca blog aku, n slm sejahtera,

huh.... balik keje kol 5.30ptg... waduh2 geram sesungguh aku kat ntah mana tah org yg mengaku dirinya berambut putih, dah berumur 61 taun bleh gaduh ngan aku kat Phone??? HUhUHU sapa yg carik penyakit dulu, nasiblah... aku pun ada waktunya naik, masak gak aku! reti gak nak mendidih wei, kalau cll saja nak carik gaduh. hah ambek ko sedas dua! ngan aku2 kurang pahala. Wahhh lama bebenar dah aku tak temper semacam. Terasa bukan lega tapi terasa bodoh sesangat sebab xdapat nak kawal amarah.

Korang rasa kan, apa motif org tu call korang? kalau skalipun salah nombor tak leh ke g tau direct nie betul2 kureng asam sungguh! Dah tu... xnak bersuara dulu! Nak dgr suara kita dulu, X ke nak tau something??? AaAA sapa yg teringin nak sangat kenal aku p kureng ajar sikit no manners la kiranya tak reti nak bagi salam, bila kita tanya elok2 apa pasal cll (dengan cara yg bagus laa) die leh jawab ngan ngegeh lagik eksen kata org Swk.

"Apa???? Sapa Call kau??? Xda org call kau!" sakit x hati tak org? Mun salah no padah bagus2... then tau tak die jawab ape lagi? "Budak2 main phone tersalah dail" Wei banyak la budak2.... kalo bapak budak skalipun boleh tak bercakap kejap n tanye ke sape ke apa ke? ini tidak... nang elek2 bodo la jawab "pakcik dah aku tok, dah tua, rambut putih n bla bla bla". Sakit sik at tak org agik bila nenga? wah2 naik ooo naik ke kepala rasa darah... dan aku pun menghantar msg agak kasar la juak.. bah sapa soh jawab elek2 badak sia! Terasa... manas... lalu bertengkar mulut sampai aku d sumpahnya! aku sumpah nya lok, saja nak provoc. hahahahahahhaha! Pas ya kan, aku letak tepon n anta msg aku bedal agi! Hahahaha, agak pedas n sangat pedas wpun aku mintak maaf. X sabar rasanya nak tau sapa kah gerangan nya org tua itu. Pak Aji konon p perangei? Perangei miak tadika gk bagus. P kan... yang musykil nya aku... Cam nei nya tauk aku d sitok... erm... SIAP! aku check aku check sampei lubang cacing sapa ko. Tunggguuuuuuuu..........

Aku pun menenangkan fikiran sekejap sebelum balik... apa x nya, terketar2 tangan aku menahan marah, serak2 suara aku. Ukan pasal nangis tapi menjerit punya pasal. Wah.... gugok martabat aku. p lam kereta la.  Sampei ke rumah on9 kejap. Perut lapar jadi kenyang bila baca blog2 org. Fb kurang la... malas nak melayan. FB semakin Membuhsankan! p ku layan jugak! (hipokrit ke???). Best2 sampai tak terasa dekat 5 jam aku dok ngadap laptop... at least i learn something knew. Well, sharing is caring ba.... adios... nak masak lapar, n nak mandik.

Coba klik kat link ni http://keretamayat.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line