GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Friday, November 12, 2010

Ya Allah... Hati oh hati...

Salam....

Tok merupakan entri ku yang ketiga untuk malam tok. Aduh... mengucap aku, beristighfar pun aku dah.Tapi, masih lagi hati ku rasa lain. Apa kah ini semua? Nak kata excited, aku sik lah excited, nak kata aku susah hati sik juak.. tapi hati aku berdebar2 and im not sure what it is & why.. Harap2 lah sikda apa2 yang berlaku kat family ku di Miri. Kekadang aku rasa macam nama ku seolah diseru2 jak eh. Apa hal owh? Sik kan tok sebenarnya aku sakit perut?

Astaghfirullah... apa sebenarnya tok??? saat ku menulis entri tok, serius lemah rasa palak lutut tok, segala sendi rasa tetiba lemah. Benar-benar sik nyaman rasa aku. Puas ku bawak dengar lagu, melayan FB,  dan macam2 lagik lah, p maseh juak hati ku rasa sik tenang. Last choice tok aku nak baca tafsir lah kelak. Sik pun baca buku penenang jiwa. Mudah-mudahan hati ku bertambah tenang kelak. 

Kekadang kan, selalunya lah bila ku tetiba rasa macam tok, mesti ada org ingat kat aku, mengenang kan aku. p aku lebih berharap agar family ku di miri ok, org2 tersayang pun berada dalam keadaan yang bait2 jak lah hendaknya. Aku sikda teman tempat aku nak bersadu, so aku luahkan ajak lah lam blog. Kali aku terlalu banyak fikir kali owh.. kali lah juak. Makin kuat debar rasa hati aku, as if macam aku nak d jemput ke pentas dunia jak.. mcm nak g berucap depan org jak. Aih.... pergi-pergi... shoooh shooohh...  Ya Allah pada Mu ku berserah, pada Mu ku berdoa, mudah2an family ku bait2 jak d sinun.. Ya Allah, tenangkan lah hati hamba Mu ini, tunjukkan la penyebab kenapa hati ku gusar Ya Allah... Amin.

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line