GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Wednesday, November 3, 2010

AM I ADDICTED????

Assalamualaikum semua!

Seiring dengan tajuk entri di atas... aku benar2 dah ketageh kah???  Ketageh apa? Yang aku perasan lately lah... aku ketageh untuk singgah2 n lepak d blog2 org. Suka ku baca blog daknya, best ada yg entertaint, lebih entertaint dari nangga ASTRO. Astro cam boring jak.

2ndly aku ketagih ngan nugget KFC. Lamak dah ku berliur2, bak kata org Limbang, "tais liur". Ketagihan ini bermula dari hari Isnin yang lepas. Hari ini, sebaik sahaja duit claim masuk terus ku ke KFC n beli nugget sampai 2 kotak (12 pieces)... nyam skal!

Selain daripada itu, saya juga ketageh aek MILO sugarbun. MILO ICE. Aduh, berasa2 dah d tekak ku time tok. Nyam Nyam Skal juak. Apahal ooo? minat ku lalu ngan aek milo sugarbun ya.

Yalah ajak tek 3 ketagehan aku stakat tok. Kalau org ketageh ngan keje kite gelarkan workaholic kan? mun ngan brg makan? Foodholic kah? hehehehehe. Sebenarnya kan, aku x tau nak update apa kt blog aku p dsebabkan aku tgk blog org lain cam meriah, terasa teruja la pulak nak mengupdate blog sendiri. Serius aku teruja, sampaikan mee goreng indomee perisa asli tak terjamah.

Sebenarnya kan... aku boring laa...

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line