GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Monday, June 22, 2009

Membuat Kesilapan?

Salam alls.... apa khabar korang? huhuhu mcm la ada org duk baca blog aku nie... followers pun ngak ada nie.. p tak kisah le... ada org nak bace ke tak... Suddenly aku tetibe terasa hati... arghhh.

Sampai bile lah aku nak buat kesilapan yang same jer nie... emmm aku sedang berusaha.. ntah lah, tak cukup usaha kot. P aku bukan nak bercakap pasal diri aku nie... aku nak cakap pasal MEMBUAT KESILAPAN itu sendiri.

Sape yang tak penah wat silap kat dunia nie? Kata org kalau tak wat silap kite tak pandai, kite tak kan reti n tak kan sedar pun. Kata org dr kesilapan tu lah kita bangkit semula. Aku pun rasa macam tu... aku sendiri la contoh nya, p cume aku ni tahap gaban je kot... suke wat silap, silap yg sama berulang kali. Walaupun dah berkali2 aku cube memperbaiki diri n mengelak.

Kalau bagi sesetengah org kan mb die akan cakap nasib aku tak baik la tu... berjumpe org yang salah masa yang salah la... P bila aku pk2 balik... aku rasa bende nie ada hikmah nya nape jadi kat aku... supaya aku nampak realiti sebenarnya... dalam keje pun cenggitu gak. Tetapi yang aku tak puas hati aku dapat NCR bende yang paling simple... simple gile... hahahaha... tak thrill langsung dapat NCR cenggitu. Ahaks... Jadi pengajaran kat aku ler, jgn pandang ringan n fokus walau se bz mana skalipun....Esok kt nengok NCR ape aku dapat NCR Minor je kot... p kalau OFI orite gak. hihihih I Swear It Wont Happen Again.

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line