GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Saturday, December 11, 2010

Kembali merepak

 Salam.... 

Agak lamak juak ku sekda update blog aku. Sangat2 lah sibuk & otak gik berserabut ngan macam2. Mujur aku sik engaged ngan sapa2 at this moment kecuali nya. P sikpa, nya memahami aku dengan baik.Susah mok jumpa org yang sangat memahami dirik aku. KERJA? sik kan pernah habis pun tp yalah life aku. Pegi keja balit keja, travelling, nait turun flight walaupun kepak, lelah tapi yalah yang ku anggap rezeki. 

STRESS? Jangan cakap lah... stress ngan keja, ngan life, hidup d kotak katikkan oleh beberapa org yang sik pat nangga aku senang. Ya pun biasa juak udah. CUACA? cuaca di Limbang kebelakangan tok mala jak ujan. P aku suka hehehhe sebab sejok, cuma kereta leh kotor la. MIRI? pun sama juak cuaca. Malar jak ujan. KUCHING? Pun sama juak. P kejap2 panas. Bila lah lagik aku nak ngerayo2 di KUCHING owh? Next week ku g kuching agik. Setiap minggu rasanya aku g Kuching. P sik pernah pun ku ambik kesempatan untuk jenjalan di Kuching. 

Next week Selasa aku balit Miri.. malam nya ingat nak g esplanade. Arap2 sik ujan. Ingat nak ambik gambar pemadangan waktu malam. Arap2 best suasananya mcm last week. owh bercakap pasal gambar... Memory card ku jahanam... abis gambar2 family ku. sik pat nak d selamat. sedih juak bila dikenang. Anyway.... tok lah yang sebenarnya aku nak share.. Share pasal cita UP. debah tok nya pun thriller. Next Post aku cita pasal cita UP tok dari sudut pandangan aku.

 
 


Kinek tok? Mintak maaf mintak ampun... sekda temu org macam ya agik. Mungkin ada, tapi bila dah tua2 lah. Kenak? sebab sidak sama2 melaluinya. Melalui masa tua bersama. Then bila kehilangan baru tauk pa rasanya.

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line