GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Sunday, April 6, 2008

Long Time No Hear!!!

Assalamualaikum... waaa lame dah aku tak merapu. Agak bz kebelakangan nie, mane lagi nak wat dokumen tender n macam2 lah.. p apa2 pun aku akan bercuti panjang. Agak panjang lah 6 hari tue... semuanya keranamu kekasihku.
Actually I've got lots of story to share but since Im in rush right now, next time i will share2 la with u alls ( pembaca setia/tak setia) heheheheh. Pas nie, nak g BBQ kat luar umah tu jerk. korang nak tak? hahahahha Nanti aku tolong makan ayam panggang kepakaran mak haku. emm YummY!!!
Hope internet connection kat opis sok tak da problem... ukan ape, dah lame sgt aku tak update blog aku... ok lah alls... aku chow dulu erk. tata!!! Ader maser aku merapu agik k. Emmm... Wish u All happy2 and enjoy2 hendaknya d hujung minggu nie.

1 comment:

Tudung On-line