GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Monday, August 11, 2008

Tiada Yang Mudah

Assalamualaikum allz...

Sori Apil.. aku lamak dah sikda check blogspot ku. Bz memanjang... To all of my frenz... kepada yang slalu mengikuti perkembangan (kot2 la ader) miss u allz. Sori byk2... aku tak tipu dan aku bukan nak menunjuk2, aku sibuk, sesibuknya...

Dalam hidup nie, takde bendenye mudah... skali pun dah pegi selame2nye pun takkan ada yg mudah... Tapi... kita akan rasa mudah bila kita berfikiran positif dan sentiasa ikhlas dalam menjalan tugas seharian. Huh.... mengeluh jugak aku.. nie dah masuk 2 bulan 2 hari aku keje kat tempat baru. Macam2 hal yang berlaku. Tak sampai 2 bulan lagi dah kene suh antar surat resign atau mintak transfer. Aduh... terkesima aku seketika. Bodoh sangat ke haku nie sampai mcm tu skali kene.

Macam2 jerk... jauh benar bezanya ngan x bos ku dahulu. p nak sound lebih2 dalam nie tarak guna gak... kang tak pasal2 kene buang plak. Maner nak cari keje dalam keadaan macam nie kan??? Aku bukan nak merungut, cuma aku nak cakap jerk... semua keje nie ada risiko nya... tapi aku yakin ngan pilihan ku... yep... kat tempat baru nie walaupun sibuk giler, tak pulak aku kurus2. Maintain jerk macam ni. Takda perubahan. huhuhu... Nampaknya kesibukkan ku tak mampu menurunkan berat ku... terlamapau tepu barangkali.. dan aku harus.. harus menepukan semangat ku... Semangat ku harus tepu, tak leh diurai-uraikan dengan cabaran..

Oklah alls... aku harap korang happy n tak terkene mcm aku... tapi jangan diikut semata-mata arahan yang tak betul.Jue... ku harap ko praktikal best2..Almaklum la member praktikal kat MidValley.. heheeh ntah-ntah dah tamat dah pun buat latihan praktikal kat sane. Nurul... apa cerita kat sinun? Ahim n lain2 di MASB mcm ne keja? Sarli? Hows Life? Kak Eri.. wish u all da best!

Cabaran bukan alasan untuk lari, Kutukan bukan alasan untuk berdendam bahkan keselesaan itula yang boleh merosakkan.

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line