GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Tuesday, January 5, 2010

HAPPY NEW YEAR ALL!


Salam....


Sekarang dah 6hb Januari, aku baru nak wish Happy New Year.. tapi rasanya belum terlambat lagi nak wish "Happy New Year" nie. Kalau masuk je taun baru pasti sinonim ngan soalan ni kan ? :
Apa azam tahun nie?
Azam tahun lepas tercapai ke?
Cam ner ngan sambutan new year korang?
BILA NAK KAHWIN?????????
BILA NAK KURUS???????????

Macam-macam lah persoalan yang timbul... p soalan yang di"bold" kan di atas tu la yang bonus tu. Heheheheh Especially yang kat bawah skali. Erm..... azam taun2 yang lepas lagi masih lagi KIV, dah bertahun2 dah KIV. p so far, tahun 2009 nie ada yang manis ada yang pahit... tak kira la jadi ke atas aku sendiri atau ke atas orang yang terdekat ngan aku... Walau apa2 pun.... aku bersyukur, semuanya mematangkan aku... hopefully. Hrm.... bila kenang2 balik, macam2 jer ye yang jadi lam taun 2009 nie... banyak perkara yang tak ku rancang terjadi.

Bagi permulaan 2010, everything was doing fine... so far. Last 3rd January 2010, hari bahagia buat auntie ku.. This coming February hopefully will be my sister's wedding, Insyaallah... and 1 more thing, dis year,I start my day at KL... ooopps not KL actually but somewhere in Peninsular Malaysia... wakakakaka...

Esok, 6.01.2010 Miri, here I come.... erm... rindu nak keja, p bila dh start keja malas pulak. hahahhahaha... manusia macam tu lah. Apa2 pun, bila bermula tahun baru macam2 yang kita harapkan, ada yang berharap dapat bertemu jodoh, karier berkembang, slim pada yg gemuk... ---> semuanya menuju ke arah aku... Of course la, its my blog maa. Kawen? ntah lah... Slim? lagi lah ntah... wahhh... kali nie aku tak leh delay2 ag nie... aku mesti ubah sikap ku...

Anda pulak bagaimana? dapat ubah ke sikap anda? saya? hanya saya jer yang tau... huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line