GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Sunday, October 31, 2010

WELCOME NOVEMBER!

Hari pertama dalam setiap bulan selalunya bawak banyak makna untuk aku. P esok? pastinya bawak makna jugak ler... kalau sebelum ni, anniversary setiap bulan kami kenal, p esok hari baru untuk aku! Lusa pun cam tu.. 
Tenang setenag2nya rasa hati ku, mudah2an berkekalan lah hendaknya. 3 November bday bestfren aku, Faizura Ismail, then my bro, then my mom, then my bro in law, then 30 November! Well huhuhu.... biarkan la apa yg berlalu. Yang penting future n how to make it incredible day 4 me.

Nothing much can say... but that is what ive been tru, have to admit it, face it n get tru it... Its all happen, terjadi dengan izin Nya untuk mendewasakan aku. Alhamdulillah,

so pada insan2 yg membaca blog aku kalau ader la, hope anda semua stay possitive n jangan jatuh tak bgn2. Bersyukur atas apa yg berlaku walaupun itu semua satu musibah. Dari mana datangnya pelangi kalau bukan selepas hujan? Bukankan yg pahit itu satu penawar?  Bukankah kenikmatan itu selalunya membawa kepada kelalaian?  ALHAMDULILLAH.....

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line