GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Tuesday, February 19, 2008

MISS U JUE !!!

Ari nie, aku terima komen dari sahabat baik ku, Jue a.k.a Faizura Ismail. Happy nya bila dapat tau Jue, sudi gak visit blog sy yg tak seberapa nie. Jue, thanks aa, coz sudi juak ko meluangkan masa ko utk memberi komen kat blog ku. Aku sedar, ko sangat2 bz.Aku sangat menghargai komen ko.
Kepada sahabatku Jue, persahabatan kita tak kan penah ku lupakan. Akan sentiasa ku kenang. Jue & arwah Ida... kalian sentiasa di hati ku... I miss both of u So much. Kepada kalian d luar sana, yang mengenali sahabat kami Nurhidayah Yunos, jangan lupa sedekahkan Al-Fatihah. pejam celik pejam celik dah 2 tahun lebih Ida meninggalkan kita (Ogos 2005).
Insyaallah, aku akan tulis lagi pasal kenangan kami bertiga dan untuk the next post Ill show u all our pictures.

Hargailah masa-masa kalian bersama sahabat/orang tersayang
Kerna setiap pertemuan, setiap perjumpaan pasti ada perpisahan nya
Hari ini kita ketawa bersama,menangis bersama namun bukan selama-lamanya bersama
Apabila tiba harinya kelak... yang tinggal hanyalah kenangan...
Kenangan yang hanya dapat dikenang namun untuk pergi ke kenangan itu?
Sangat mustahil, kerna tidak semua dapat bersama...
Oleh itu, coretkan lah kenangan terindah kalian sewaktu bersama selagi ada kesempatan
Bagiku... mesej terakhir yang diberikan oleh arwah tak kan pernah ku lupakan. Walaupun aku dah tak ingat lagi macam mana susunan ayat mesej tu tapi makna mesej itu tetap tersemat di hatiku. Mesej tersebut berbunyi sperti ini :
"Jika kau lihat bintang di langit, bermakna aku sentiasa ada bersamamu"

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line