GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Friday, February 15, 2008

yEahHH!!!! iT'S lOvE dAY !!!



Assalamualikum... Nampak gayanya aku terlambat sehari utk post topic nie kan? well semalam agak bz ngan keje. Emm... I guest everybody have their own way to show their love rite? ada yang bagi coklat, candle light dinner, dating or what so ever lah kan. Mcm aku, aku tak da lah celebrate... aku ngan kapel ku cuma saling mengucapkan hari kekasih je... n berdoa agar jodoh kami kekal selamanya.. Aku cume mampu bagi kat die sekeping kad buatan sendiri. Sakit ooo tangan buat tue... tapi aku enjoy buat kad tue. nak tgk ke? tapi jangan kate aku jiwang sgt pulak... Alah, bukan ape... kitarang long distance nye relationship kan, bende2 macam nie kene ader. Satu aku suke bagi hadiah kat tunang aku nie... die tak kan buang kotak ke, sampul ke yg aku bagi.

Kad nie, aku buat gune kotak pastu potong bentuk LOVE, pastu aku bagi kertas wane merah. Selepas itu, aku tulis lah kat atas kad tu, pas aku puas hati aku potong2 kad tu. Kirenya, kalau die nak baca kad tu, die kene susun dulu. (macam main puzzle). Kat mane aku dapat Idea ni? kat rancangan art attack disney.


Visit GlitterBell.com

Korang pulak macam mane? kalau banyak duit leh lah beli hadiah. p macam aku? yg selalu berada dalam kesempitan cuma dapat buat nie jerlah... Bagi aku, aku dah terbiasa buat sendiri. Sebabnya, kami berdua tak nak membiasakan diri dengan material nie.. walaupun hakikatnya aku pun nak gak.Bukan ape, keadaan waktu dah kawin nanti agak berbeza... so tak nakla terbiasa sangat material takut nanti bila dah kawen masing2 tak mampu nak penuhi kehendak yang biasa kita dapat waktu kapel. Faham tak? kalau tak faham tanye k.. ( mcm lah ada yg sudi baca blog aku nie). Honestly... I really Love this guy... thanks abg!!! sebab sudi terima diriku seadanya.

1 comment:

Tudung On-line