GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Tuesday, February 12, 2008

Sejenak Di Petang Selasa

Sedih lah.... Penah tak korang rase sedih tetibe? Rasa cam jauh jer... Buat masa nie, blog nie je la tempat aku meluah rase.. Rasa tak betul. Macam org tak centre je kan? Adakah ini berkaitan dengan masalah hormon? Hahahaha... Kalu sesapa ada maklumat pasal hormon ke, mental ke, sudi2 lah share k.
Tapi aku benar2 bersyukur sebab aku ada kawan2 yg best... n owest supportive macam Nurul, Jue, n geng baru ku Royz & My Lovely AUNTIE NOURIEY oso her Son AREPAILE a.k.a RUZZ9000. Begitu gak ngan adik pompuan ku yg so sweet...
Aku nak kata sedih sangat tu tidaklah... tapi lebih banyak terkilan lah.. terkilan lah dengan perangai sesetengah org nie. Tapi ada baiknya begini, aku tak perlu susah2 nak jaga hati org.Bukan ape... dr aku skolah menengah tau... aku slalu je dipergunakan nie.. Maksud ku masa susah je baru ingat aku.. Aku pun nak gak buat org macam tue, p aku tak sampai hati. Sebab aku tau macam mane rasenya bila org buat kita macam tu.Emm.... Kang tulis lebih2 kat sini lain pulak jadinya kan? hehehehehe...
Aku menulis bukan Kerana perlukan perhatian tapi aku menulis kerana aku teringin... Aku berfikir bukan kerana terpaksa tetapi memang itu diriku pemikir... Namun bukan lah hobi ku untuk Berfikir yang Remeh. Aku DIAM bukan kerna aku MARAH atau BISU, tetapi aku DIAM kerna aku PERLU...

1 comment:

Tudung On-line