GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Wednesday, March 12, 2008

Perangkap Cinta

Assalamualaikum....

Tadi... waktu aku duk melayari internet, aku singgah kat blog awek sopan. N then aku terbaca pasal lagu Perangkap Cinta. Ish2... memang sedih sesangat lah. Kalau korang nak lirik dier... korang g jer wordpress awek sopan. tak pun klik je Es@rli kat ruangan clikz2 aku tue.Aku pun tak pasti nie kisah yg betul ke tak? P yg aku tau bende nie kalau betul memang tragis.

Menurut awek sopan a.k.a Esarli, lagu nie kisah sorang lelaki yg frust giler ngan aweknyer. Aweknyer berpaling tadang ngan ex-bf nye. Sampailah mamat nie kecewa n die bunuh awek dier ngan pakwe awek dier. Pastu dier menyerahkan diri ke balai polis. Pas tu... die kene hukum bunuh... Lagu nie adalah permintaan terakhir dier sebelum hukum bunuh dijalankan. Kalau nak lebih detail g korang g je laman web awek sopan k.




Pada aku pulak... tak berbaloi kalau nak ikut rasa hati sangat. Inilah dia yang dikatakan Ikut Hati Binasa. Apa-apa pun, semoga taubatnya diterima oleh Allah & kita pulak yg mendengar lagu nie, jgn nak ulang kesilapan yg sama. Ambik iktibar.. Aku faham kalau sesuatu perkara tu, berkaitan ngan hati n perasaan memang SUSAH. Hope u all dapat something dr lagu nih.

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line