GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Friday, March 7, 2008

TIBA-TIBA !!!

Assalamualaikum.....
Huh... Nervous tul... Tak taw ler pasal aper leh nervous giler. Tetibe jerk pulak tue.. seolah-seolah akan berlaku sesuatu yg kurang best.. WEiii... Aku nervous giler nie wei... apasal la gemuruh nie.Emmm...mungkin dengan menulis nie...( <-- menulis ke menaip??) skurang-skurangnya dapat lah gak dikurangkan rasa gemuruh ku itu. Hmmm naper? tertanya2 ke apa yg aku buat sampai rasa nervous? Ntahlah... i Oso donno oooo.
Lama la jugak tak post anything kat blog aku nie... pertamanya sebab takda idea n takda mood langsung. Asyik online Skype jerk. heheheheheh. Takda artikel gak nak di post sebenarnya. P waktu nie aku decide untuk post something lah... something what we called "MeRaPu"...Ok lah... Guys and Ladies Out there!!!! What do u all thing about this :

SIAPA KAH YANG PALING MUDAH JATUH CINTA???
SIAPAKAH YANG SERING MENJADI MANGSA CINTA???

Bende nie agak subjektif lah pada aku lerr... saper2 pun leh jadi mangsa cinta tapi siapa selalunya? Pada aku wanita lah slalu kecewa... maksudku jd mangsa penipuan cinta plastik lelaki. Tak kire arr lelaki tu berpunya ke belum.Ntah lah... susah kan?? Lelaki pun ada jugak kecewa dek pompuan kan? Apa2 pun kalau dah kecewa tue, jangan buat bende2 yg tak sepatutnya k...Jangan lah sampai bunuh2 diri atau mencederakan diri. Tu yg aku tak suker dengar tue..
Percayalah semuanya pasti ada jalan penyelesaian.. Well korang maybe akan cakap, "ko senang arr, tak merasa lagi kecewa " Hahahhaa kalau ada yg cakap atau pikir macam tue, korang memang salah. Huhuhu... Harus anda semua yakin... setiap kekecewaan itu menyedarkan kita dr mimpi lena... ada HIKMAHnya.... walaupun pada kita hikmahnya cuma sekecik bijik saga.. Jangan sesekali menyesali dan kemudian menyalahkan takdir.Kalau setakat kita menyesali dan kemudian kita berusaha untuk berubah itu memang HARUS... Suka la aku nak meminjam peribahasa member ku nie.. Ren... Pinjam ehh ???

"Kita harus Pandang Ke Hadapan.
JANGAN ASYIK tengok yang DI BELAKANG jer!!"


Tapi jangan pulak bile asyik pandang ke depan terlupa pulak yang tengah berjalan kan? tu tak elok gak. Sekali-sekala kita kene tengok gak ke BELAKANG, agar kita tak ulang bende yang sama banyak kali (kalau ulang kebaikan tak per). Macam kite bawak kreta arr... bila kite nak tuka lorong, kenelah kita tengok blakang kan? p tgk gune cermin pandang belakang la.. hihihih.. kang tak pasal2 xcident lak. Satu hal lagi kan, tak duit kita melayang nyawa pulak
melayang.
Emmm... Post ku kali nie bukan nak kutuk atau nak sindir sape2 yer... sekadar nak berkongsi pendapat. Kalau2 ada yg nak share ur oppinion oso can... Juz leave ur Comment okeh?..Emm... Jam pun dah mendekati kol 2.30pm. Lebih bek aku muler wat keje.

~SEKIAN, TERIMA KASIH~

No comments:

Post a Comment

Tudung On-line