GIFTS & DAYS

GIFTS & DAYS
EVERYDAYS IS A GIFT TO ME

Tuesday, March 18, 2008

SKYPE OH SKYPE

Assalamualaikum...

Aduh.... apa dah bosan nya rasa hidup ku ini... Sunyi sekali rasanya. I miss my frenz.. my chatterz frens... Dont u all miss me aa? I wonder if they will ask where did i go lately.. ke mana diri ku menghilang... Emm... wei Dyana... tadak sapa2 ingat kat ko ler.. HUHUHUHU. Nevermine la... leh concentrate wat keje.

Laa nie aku layan lagu
Pandangan Pertama dari kump Slank ft Nirina Zubir. Best jugak layan lagu nie..Aku sebenarnya takder topik nak post aper kat ruangan ku nie.. Betul2 aku takder idea... Tapi teringin skali nak merapu. Kekadang kan, aku rase mcm aku nie dah giler dah... Yelah kan, kire semacam giler lah kan, merapu kat bende tak bernyawa, cuma bezanya aku merapu org tak dengar lah waktu nie, p jap lagi ada lah tu yang terbaca blog aku nie... tu pun kalau ada.

P apa-apa pun aku happy sebab member aku Jue, dah mule buat blog nyer sendiri. Bagus2 Jue... Teruskanlah berkarya dan gunakan lah medium MAYA nie sebagai tempat untuk bersuara. Kalau waktu HQ belum block SKYPE dulu, mesti sekarang nie tengah chatting nie... sembang2... wei, jangan ingat aku sembang kosong tau. Ader jugak sembang berilmu. Macam mane sembang berilmu tue??? Emm korang tentu tau lah macam mane sembang berilmu nie... Hahahaha jangan nak bergosip memanjang.


Adakalanya bersendirian di tengah keramaian itu baik
Adakalanya berdiam ketika bercakap itu perlu
Adakalanya berjauhan ketika bersama itu akan hadir
Hadirnya MEREKA ini, menuntut kita untuk bermuhasabah diri...


p/s : Penulisan ku ini sememangnya sukar untuk difahami namun biasa kita lalui... Pada yang merasa & mengerti.. terima kasih.. dan pada yang tak mengerti.. Janganlah.. Peace to the world !!!

1 comment:

Tudung On-line